Dacă analizăm puţin lumea afacerilor, remarcăm faptul că orice afacere, de la cea mai mică până la cea mai mare, se bazează pe vânzare. Nu putem neglija nici faptul că Internetul a devenit principalul centru de informare pentru publicul cumpărător.
Iată câteva dintre cele mai importante motive pentru care afacerea ta trebuie să fie prezentă pe Internet:
Intri în competiţie
Chiar dacă tu nu ştii, cei mai importanţi clienţi ai tăi te caută pe Internet. Majoritatea clienţilor apelează la cele mai bune şi mai moderne instrumente şi metode de a găsi oferte de produse şi servicii. Dacă tu nu eşti prezent sau dacă nu eşti bine prezentat pe Internet, s-ar putea să te taie de pe lista lor de potenţiali furnizori. Nu uita, că peste 7 milioane de români accesează lunar Internetul, de aici aproximativ ..? pot fi potenţialii tăi clienţi.
Fără un site bine pus la punct, faci loc concurenţei
Pentru a găsi potenţiali furnizori de produse şi servicii, foarte multă lume foloseste calculatorul. Cei care sunt interesaţi de tine şi de afacerile tale, îţi vor verifica pagina pe Internet pentru a obţine o confirmare despre ceea ce au aflat déjà despre tine. Dacă pagina ta nu există sau nu este actualizată, îţi va fi foarte greu să îi schimbi pe parcurs părerea pe care au format-o déjà despre tine şi afacerea ta. În mediul de afaceri Internetul face un lucru extraordinar deoarece oferă şi echilibrează şansele companiilor indiferent de dimensiunea acestora; asigură contactul permanent cu clienţii şi totodată, îmbunătăţeşte comunicarea cu aceştia.
Site-ul Web - cel mai eficient mod de a prezenta imaginea unei firme
Cel mai important rol al tuturor site-urilor web, este că ele pot oferi potenţialilor parteneri cea mai bună şi mai completă imagine a companiei tale. Clienţii care te sună nu vor putea primi toate informaţiile de care au nevoie. Poate te-ai gândit la o reclamă în ziare, dar care ar putea fi trecută cu vederea. Printr-un site web însă te poţi asigura că un vizitator primeşte exact ceea ce are nevoie, într-un mod care te avantajează. Consider că este cel mai ieftin mod de a crea acea primă impresie favorabilă firmei tale.
Eşti în permanentă legătură cu clienţii tăi, la costuri relativ scăzute
Satisfacerea imediată a nevoii de informaţie a creat din Internet cel mai la îndemână mijloc de obţinere a informaţiilor, deoarece site-urile reprezintă vitrine virtuale care sunt deschise 24 de ore din 24. Promovarea pe Internet oferă afacerii o vizibilitate mai mare, creând astfel mai multe oportunităţi de atragere a clienţilor la costuri relative scăzute. Cu ajutorul acestor metode de promovare, chiar şi noile companii pot deveni populare aproape peste noapte.
Oferă metode clare de măsurare a rezultatelor
Scopul promovării unui site este asigurarea expunerii şi vizbilităţii necesare pentru afacerea ta cât şi a unui număr mare de vizitatori. Totuşi sporirea traficului nu este scopul principal al promovării unui site. Cu ajutorul unor programe poţi şti exact cine, de ce şi de unde a venit pe site-ul tău. Nu este suficient ca un web-site să fie creat. El trebuie să fie înscris în motoarele de căutare pentru a putea fi uşor găsit de către potenţialii clienţi, în funcţie de serviciile oferite sau produsele comercializate. Un site web poate fi o investiţie care să îţi aducă numeroase beneficii, dar şi o cheltuială inutilă, fără nici o eficienţă în cazul în care nu i se acordă suficientă atenţie.
Dacă nu ai făcut-o încă, este timpul să îţi ocupi locul în mediul online!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu