Bun venit!

Mulţumesc anticipat tuturor vizitatorilor acestui blog pentru mesajele, sugestiile şi observaţiile înregistrate.

miercuri, 31 august 2011

Primii paşi pentru o campanie de promovare eficientă

1. Stabileşte scopul campaniei
În primul rând stabileşti exact care este produsul sau serviciul pe care doreşti să-l promovezi. Stabileşti care este oferta ta şi afli ce vor clienţii să cumpere?

2. Stabileşte segmentul de piaţă pe care îl targetezi

Ca să nimereşti ţinta ai nevoie de o segmentare detailată a pieţei tale. Aşadar întocmeşte o listă cu segmentele. Află cât mai multe informaţii despre clienţii tăi pentru a şti cum poţi ajunge la ei.

3. Defineşti profilul utilizatorului vizat de tine
Cine este utilizatorul produsului / serviciului tău? Ce vârstă are ? Ce ocupaţie are? Ce venituri realizează? Care sunt obiceiurile lui? Care sunt locurile pe care le frecventează?

4. Calculează bugetul alocat campaniei
Amploarea şi etapele promovării depind de banii pe care îi avem alocaţi pentru această campanie. În funcţie de bugetul de care dispunem putem alege soluţia cea mai bună pentru obţinerea rezultatelor scontate.

5. Concepe planul campaniei de promovare (media planning)
Dacă ai reuşit să-ţi defineşti profilul utilizatorului este foarte simplu de stabilit care sunt acele canale de comunicare prin care poţi să ajungi la ei.

6. Stabileşti timpul pe care îl ai la dispoziţie
Este important de ştiut cât timp ai la dispoziţie pentru efectuarea campaniei. Dacă doreşti să obţii rezultate până la o dată limită, concepi planul campaniei în aşa fel încât să-ţi atingi obictivele.

7. La ce rezultate te aştepţi?

Trebuie să stabileşti ţintele promovării, adică ce anume doreşti să obţii în urma promovării.

Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu