Bun venit!

Mulţumesc anticipat tuturor vizitatorilor acestui blog pentru mesajele, sugestiile şi observaţiile înregistrate.

duminică, 5 ianuarie 2014

Folosește câteva instrumente GRATUITE de promovare


În general când vine vorba despre promovare, toată lumea se gândește la o cheltuielă, adică „iar să cheltuim o grămadă de bani pe promovare... ”

Vestea bună e că există câteva intrumente gratuite de promovare, accesibile oricui și despre care cu siguranță că ai auzit și tu. Ceea ce trebuie să știi despre ele, este faptul că va trebui să aloci puțin timp pentru actualizarea și administrarea acestora, și că vor da rezultate în timp… și nu cât ai bate din palme.

Printre cele mai populare instrumente gratuite de promovare se numără:
1. Blogul – Cuvântul blog provine din expresia engleză web log = jurnal pe Internet. Blogul este un nou trend în arta conversației și a comunicării, iar scopul acestuia este în mare parte atragerea unui număr cât mai mare de vizitatori – adică popularitatea. Blogurile sunt în general interactive, permit postarea comentariilor și încurajează dialogul cu cititorii.

Există mai multe platforme pentru blog-uri, dar cele mai cunoscute și utilizate platforme sunt Blogger și Wordpress.
Statisticile arată că în 2011 existau în întreaga lume, aproximativ 164 milioane de bloguri, dar acest număr este într-o continuă creștere.

2. Rețelele de socializare gratuite gen – LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+. În ultimii ani, rețelele de socializare au luat o uriașă amploare, astfel acestea îți oferă posibilitatea de a avea o campanie de marketing care poate deveni „virală”.
Conform statisticilor Facebook avea in septembrie 2011, un număr de aproximativ 750 milioane de membrii în toată lumea.

3. Mailchimp – este un instrument de creare și transmitere gratuită de informații, newlettere, și care oferă statistici detailate despre e-mail_urile trimise (adică câți au deschis și mai exact cine ți-a deschis e-mail_ul, câte click_uri sau dat în interiorul e-mail_ului, pe ce sau dat click_urile, etc.).

Menționez că varianta gratuită te limitează la maxim 2.000 de abonați și un număr maxim de 12.000 de e-mail_uri pe lună. Există și varianta premium, dar care presupune costuri în funcție de numărul de abonați. Cel mai important aspect este acela de a deține o bază de date proprie și actualizată.

Recomand acest instrument pe care-l folosesc și eu de ceva vreme, deoarece este într-adevăr un instrument foarte util și deosebit de complex (în comparație cu programele pe care le-am folosit înainte de asta).

Așadar, pentru ca să-ți crești vânzările în 2014, apelează la instrumentele prezentate mai sus.
Succes!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu